Friday, April 13, 2007

Lu nak tau x? Gua xnk tau ponnnn

  1. Mengapa tupai tanah dipanggil tupai tanah? Mengikut rekod saintis purbakala, tupai tanah dinamakan sedemikian kerana ia adalah tupai tanah. Jika ia bukan tupai tanah, tidaklah pakar biologis mahupun biollogis menamakannya sebagai tupai tanah. Adapun begitu, saintis terpaksa menamakan mereka tupai tanah kerana habitat mereka adalah di tanah.Jikalau habitatnyer di dalam laut dalam, sudah tentu dinamakan sebagai tupai laut dalam. Tetapi, tutapi tanah tetap adalah tupai tanah walaupun anda menghabitattkannya di taman kota jaya sekalipon, ia tetap tupai tanah dan tidak akan dinamakan sebagai tupai taman kota jaya walaupun dihabitatkan di taman kota jaya.
  2. Cuba try ni kat umah. Magik matematik. Ok, bayangkan nombor 0 hingga 10 dalam kepala hotak anda skang. Then pilih no 5. skang tambahkan dengan no 2.opss, jgn bgtau jawapannya.. ok skang saya akan teka jawapannya. Jawapannya adalah tujuh kan?.....klu x caya, tekanlah kalkulator tu.......magik kan saya dapat teka jawapannnye walaupun korang sume x bgtau jawapannya.. inilah magik matematik.
  3. Cicak man mungkin merupakan seekor superhero, tetapi telah menjadi sunnah untuk kita membunuh cicak. Oleh itu, jika penjahat membunuh cicak man, adakah ia dianggap perbuatan jahat? dan, adakah kaki cicak man akan tumbuh kembali apabila ia diputuskan? Jangan biarkan diri anda diselubungi selimuttttt.

No comments: